Връзка с дъх



Усетих дъха му да се носи над морето. Не ми стана приятно. Знаех какво значи това. И това не значеше нищо хубаво...

...

- Така ми липсват сополи. И странния дъх сутрин...
- Абе, странен...
- Да. Щото съм забелязал, че като обичаш и не го намираш за противен. Двойни стандарти.
- Мислиш ли... Хм...
- Случвало ми се е. Аз разбрах какво е да обичаш. Чак на 37 го разбрах. 


...


Харесва ми да докосвам езика си до неговия. Сливането в целувка създава усещане за близост. Усещаш къде се намираш, къде е другият, и ако ти е хубаво, че той е близо до теб - продължавай. Не се прибирай сама тази вечер. Целувката е половин секс. Остава само да се случи другата половина. И когато сутринта се събудиш да помиришеш... любовта или пък дъха на плака и кариеси.

Факт е, че никога не е като по филмите. В кадър тя не се събужда с размазан грим, спиралата не й люти, Т-зоната й не е омазнена, зъбите й не миришат, косата й не е рошава... Просто си лежи там и ухае на праскови. Дишат си в носовете и се гледат очи в очи. В реалния живот изпитото снощи вино, запалената цигара и дюнерите от Мимаса на Графа си казват дума на сутринта. Думата може да е сладка и уханна, може и да вони.

В любовта има много дишане. Моменти, в които дъхът ти спира, и такива, в които дишаш на пресекулки... други, в които поемаш въздух дълбоко и след това го изпускаш, сваляйки напрежението. Задъхваш се, когато я гониш, щом си тръгне, ядосана. Изстрелваш дъх като за последно, когато сте се вкопчили дълбоко един в друг и оргазмът разстриса този един цял организъм. Когато засмуквате една спагета от двата й края, задържаш дъха си, докато не се срещнете по средата. Изпълваш гърдите си с аромата на ирисите, които той ти подарява, защото все пак те е догонил и ти вече не си му ядосана. После издишваш...

Любовта диша, защото е жива. Така е само когато е гъвкава, пълна с енергия. Когато е любов...

...

- Той ми го е казвал... А той знае много... Защото е обичал. Казвал ми е, че на любовта устата не мирише.

...

За пръв път усещах дъха му. И фразата "...като обичаш и не го намираш за противен" се заби у мен като златен пирон в подбедрица с травма.

Отиваше ли си тази любовта, или просто пастата за зъби беше свършила?

0 Коментари